Top 4 powody, dlaczego należy Dodać zielone koktajle w diecie

Posted by: | Posted on: February 28, 2018

Top 4 powody, dlaczego należy Dodać zielone koktajle w diecieIstnieje tak wiele powodów, dlaczego należy dodać zielony, zdrowe koktajle w codziennej diecie. Miejmy rozbić go na szczyt 4.

Jeszcze więcej owoców i warzyw

W Australii, żywienioniowe rekomendacje rządu zalecane 5 porcji warzyw dziennie i 2 porcje owoców dziennie. USA dietetyczne wytyczne nie używać ‘porcji’, aby określić, jak najwięcej owoców i warzyw, aby uzyskać w dzień, zamiast tego teraz używają filiżanki, zakładając, że otrzymujemy od 1 ½ do 2 filiżanek owoców dziennie i od 2 do 2 ½ szklanki warzyw dziennie, w zależności od wieku i płci. Uzyskać zalecaną ilość owoców i warzyw na dzień może być trudne, szczególnie dla tych, którzy są zawsze w ruchu. Dlatego dodawanie w zielony koktajl, pełen smakołyków, takich jak szpinak, jabłka, banan, jagody i kapusta-dobry pomysł.

Szybko i łatwo

W porównaniu z większością potraw, robiąc koktajl jest bezbolesna. To super szybko, jak można po prostu wyrzucić wszystko razem w blenderze i idziesz dalej. Jak można się przyzwyczaić do tworzenia własnych koktajle, nie trzeba będzie przestrzegać przepisów. Można po prostu wyrzucić wszystko, co masz na rękach razem, jak będziesz wiedzieć, że owoce i warzywa uzupełniają się wzajemnie, zasilanie i mądry smak.

To jest tanieTo jest tanie

Aż można rzucać w wiele składników koktajli jest stosunkowo tanie. Możesz myśleć, że koktajle są bardzo drogie ze względu na ich komercyjnej ceny w koktajl-bary, ale zrobić własny kosztuje znacznie mniej, niż wcześniej kupiłem. Dobry pomysł zawsze kupić wszystkie owoce i warzywa w sezonie i tworzyć koktajle w zależności od pory roku. To pomoże obniżyć koszty. Blender nie muszą być drogie. Jeśli jesteś szczęśliwy, aby wypić coś nieco bardziej mięsiste, każdy blender zrobi. Jeśli chcesz, aby twój smoothie będzie super gładkie, choć będziesz chciał, aby kupić dobrej jakości blender. Zawsze można kupić używany blender i jeśli chodzi o higienę, po prostu kupić użyć miksera, a potem kupić nowy pojemnik dla niego. Można zaoszczędzić fortunę, zwłaszcza, jeśli zdecyduje się na jedną z najdroższych marek.

To dodaje włóknaTo dodaje włókna

Oczywiście, dodając w zdrowe, zielone koktajle w diecie, będzie dodać dużo więcej składników odżywczych, niż tylko włókna, ale w odróżnieniu od soku, otrzymasz wszystkie włókna z owoców i warzyw można dodać. Podczas gdy sok może być odżywczym w tym, że przyczyn może być wiele witamin w swój napój, to nie jest tak pożywne, jak jest cwany, bo on usuwa wszystkie włókna. Większość z nas nie dostają wystarczającej ilości błonnika dziennie. Dorośli mężczyźni (powyżej 18 lat) zajmuje około 30 g błonnika dziennie, podczas gdy kobiety muszą 25 g dziennie. Średnio, większość australijskich dorosłych nie zużywają dziennego zalecanego ilości błonnika. Często większość błonnika znajduje się w skórki warzyw i owoców, więc nie jabłka czyszczone przed.





Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *