Jak prawidłowo odżywiać się w czasie ciąży

Posted by: | Posted on: March 4, 2018

Jak prawidłowo odżywiać się w czasie ciążyWiesz, że ważne jest, aby zwrócić szczególną uwagę na swoją dietę w czasie ciąży, ale co to jest zdrowe odżywianie? Przecież musisz dbać o swoje zdrowie, i masz rośnie dziecko, aby wspierać. Oto pięć prostych sposobów, aby dodać więcej składników odżywczych w diecie ciąży.

Krok Twój Wegetariańska Gry

Do tego czasu można dotrzeć do 11 tydzień ciąży twoje dziecko jest wielkości brukselki. Tak się składa, że te małe zielone “kapusta” i ich krewnych, w tym kapusta, brokuły, kalafior, романеско i są jednymi z najlepszych źródeł witaminy c, A, kwas foliowy i wiele innych. Dodawanie cruciferous warzywa w diecie również odnosi się do ciebie, aby dla wzmocnienia kości składników odżywczych, w tym wapnia i witaminy k. to jeszcze nie wszystko – należy spożywać różne warzywa i owoce każdego dnia. Takie kolory, jak fioletowy, pomarańczowy i czerwony wskazuje na obecność ważnych składników odżywczych. Zioła są istotne, też! Niezależnie od wyboru, należy myć owoce i warzywa przed tym, jak się nim cieszyć.

Odwiedź pełnoziarnisteOdwiedź pełnoziarniste

Zwykle uważaj na węglowodany lub obejmują wszystkie możliwości, aby zagłębić się w chleb, makaronów i innych produktów na bazie zbóż? Niezależnie od obozu można wpaść, teraz jest czas, aby przejść z rutyną. Poszukaj pełnoziarniste wersje swoich ulubionych potraw, a jeśli węglowodanów zwykle straszą, dodaj zdrowe w miare. Cel dla trzech porcji produktów z pełnego ziarna codziennie.

Ostrość na Folianów

Witaminy dla kobiet w ciąży, chyba, zapasy kwasu foliowego, ale to jest dobry pomysł, aby szukać źródła żywności też. Kwas foliowy jest ważnym witaminy, niezbędne nie tylko dla rozwoju mózgu twojego dziecka, ale i dla jego rozwoju rdzenia kręgowego. Ciemne zielone warzywa liściaste, rośliny strączkowe, owoce i produkty pełnoziarniste są doskonałymi źródłami.

Jeść odpowiednią ilość kalorii

Wiele kobiet, przypadkowo przesadzaj z zużycie kalorii, licząc, że im to potrzebne są ogromne ilości żywności, co oni teraz jem za dwoje. W rzeczywistości, po prostu trochę więcej niż zazwyczaj. Średnio, większość kobiet w ciąży powinna spożywać 300 kalorii dziennie więcej niż zwykle robisz. Ci, którzy mają niedowagę przed ciążą, jak zwykle, trzeba więcej, i te, które miały nadwagę przed ciążą często wymaga mniej. Koniecznie porozmawiaj z lekarzem lub dietetykiem, jeśli chodzi o zużycie kalorii: on lub ona może skierować cię w dobrym kierunku. Można również skorzystać z kalkulatora kalorii ciąży, aby określić zalecaną dawkę.

Jedz różnorodne produktyJedz różnorodne produkty

Różnorodność jest przyprawą życia, zwłaszcza w czasie ciąży. Jeśli w diecie zwykle mdłe i nudne, to teraz jest czas, aby rozpocząć wpisać więcej produktów, orzechów i białka w żywności. Można to zrobić, nawet jeśli jesteś wegetarianinem, i pomimo tego, że być może słyszeliście, jest możliwe, aby cieszyć się kompleksowo dieta wegetariańska w ciąży. Tak długo, jak masz odpowiednie składniki odżywcze, mogą pochodzić z dowolnego źródła. Pamiętaj, aby uniknąć znanego problemu zasilania, w zależności od tego, jak styl twoich planów jedzenia. Niektóre wędzonki, ryby, jak wiadomo, zawierają ciężkie ładunki rtęci i miękkich serów kilka, aby mieć oko na.

 





Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *