March, 2018

now browsing by month

 
Posted by: | Posted on: March 4, 2018

Jak prawidłowo odżywiać się w czasie ciąży

Jak prawidłowo odżywiać się w czasie ciążyWiesz, że ważne jest, aby zwrócić szczególną uwagę na swoją dietę w czasie ciąży, ale co to jest zdrowe odżywianie? Przecież musisz dbać o swoje zdrowie, i masz rośnie dziecko, aby wspierać. Oto pięć prostych sposobów, aby dodać więcej składników odżywczych w diecie ciąży.

Krok Twój Wegetariańska Gry

Do tego czasu można dotrzeć do 11 tydzień ciąży twoje dziecko jest wielkości brukselki. Tak się składa, że te małe zielone “kapusta” i ich krewnych, w tym kapusta, brokuły, kalafior, романеско i są jednymi z najlepszych źródeł witaminy c, A, kwas foliowy i wiele innych. Dodawanie cruciferous warzywa w diecie również odnosi się do ciebie, aby dla wzmocnienia kości składników odżywczych, w tym wapnia i witaminy k. to jeszcze nie wszystko – należy spożywać różne warzywa i owoce każdego dnia. Takie kolory, jak fioletowy, pomarańczowy i czerwony wskazuje na obecność ważnych składników odżywczych. Zioła są istotne, też! Niezależnie od wyboru, należy myć owoce i warzywa przed tym, jak się nim cieszyć.

Odwiedź pełnoziarnisteOdwiedź pełnoziarniste

Zwykle uważaj na węglowodany lub obejmują wszystkie możliwości, aby zagłębić się w chleb, makaronów i innych produktów na bazie zbóż? Niezależnie od obozu można wpaść, teraz jest czas, aby przejść z rutyną. Poszukaj pełnoziarniste wersje swoich ulubionych potraw, a jeśli węglowodanów zwykle straszą, dodaj zdrowe w miare. Cel dla trzech porcji produktów z pełnego ziarna codziennie.

Ostrość na Folianów

Witaminy dla kobiet w ciąży, chyba, zapasy kwasu foliowego, ale to jest dobry pomysł, aby szukać źródła żywności też. Kwas foliowy jest ważnym witaminy, niezbędne nie tylko dla rozwoju mózgu twojego dziecka, ale i dla jego rozwoju rdzenia kręgowego. Ciemne zielone warzywa liściaste, rośliny strączkowe, owoce i produkty pełnoziarniste są doskonałymi źródłami.

Jeść odpowiednią ilość kalorii

Wiele kobiet, przypadkowo przesadzaj z zużycie kalorii, licząc, że im to potrzebne są ogromne ilości żywności, co oni teraz jem za dwoje. W rzeczywistości, po prostu trochę więcej niż zazwyczaj. Średnio, większość kobiet w ciąży powinna spożywać 300 kalorii dziennie więcej niż zwykle robisz. Ci, którzy mają niedowagę przed ciążą, jak zwykle, trzeba więcej, i te, które miały nadwagę przed ciążą często wymaga mniej. Koniecznie porozmawiaj z lekarzem lub dietetykiem, jeśli chodzi o zużycie kalorii: on lub ona może skierować cię w dobrym kierunku. Można również skorzystać z kalkulatora kalorii ciąży, aby określić zalecaną dawkę.

Jedz różnorodne produktyJedz różnorodne produkty

Różnorodność jest przyprawą życia, zwłaszcza w czasie ciąży. Jeśli w diecie zwykle mdłe i nudne, to teraz jest czas, aby rozpocząć wpisać więcej produktów, orzechów i białka w żywności. Można to zrobić, nawet jeśli jesteś wegetarianinem, i pomimo tego, że być może słyszeliście, jest możliwe, aby cieszyć się kompleksowo dieta wegetariańska w ciąży. Tak długo, jak masz odpowiednie składniki odżywcze, mogą pochodzić z dowolnego źródła. Pamiętaj, aby uniknąć znanego problemu zasilania, w zależności od tego, jak styl twoich planów jedzenia. Niektóre wędzonki, ryby, jak wiadomo, zawierają ciężkie ładunki rtęci i miękkich serów kilka, aby mieć oko na.

 

Posted by: | Posted on: March 2, 2018

Jak cukier wpływa na mózg?

Jak cukier wpływa na mózg?Wbrew temu, co niektórzy ludzie mogą myśleć, cukru nie zwiększają sprawność umysłową. Glukoza, substancja podstawowa w prawidłowym funkcjonowaniu mózgu, pomaga nam najbardziej intensywnej własności zadania. Spadek poziomu glukozy może prowadzić do pogorszenia wydajności w zadaniach, mających wpływ na pamięć, uczenie się i uwagę.

Więc dlaczego nie poprawić pracę mózgu z cukrem?

Utrzymanie optymalnego poziomu glukozy nie ma nic wspólnego z konsumpcją cukru rafinowanego lub produktów, cukru Ladena. Wręcz przeciwnie, cukier daje energię, którego wierzchołki gwałtownie spadać, pogorszenie funkcji poznawczych.

Dla utrzymania optymalnego poziomu glukozy należy spożywać produkty, które uwalniają się powoli i w sposób ciągły glukozy z upływem czasu. Niektóre z tych produktów są te, które zawierają węglowodany złożone, takie jak kasze, chleb, makaron, ziemniaki lub produkty zawierające węglowodany proste, takie jak owoce.

Cukier powoduje w mózgu taki sam wpływ na niektóre leki. Badacz Monika dus z university of Michigan zbadali wpływ cukru na nasz mózg, za pomocą owocowych komarnic.[1] Według danych ZWZ, kiedy jemy, robimy to za “nagrodę”, że jedzenie rodzi się w naszym mózgu, nie trzeba jeść. Odkrył również, że główną atrakcją jest to, że my się na to godzimy swój smak. To doprowadziło do przemysłu spożywczego marki są bardzo zainteresowani w tworzeniu sztucznych aromatów, które przyciągają konsumentów, zamiast zachować ich wartości odżywcze z jedzenia. Cukier bezpośrednio bierze udział w modyfikacji smak.

W przypadku dostania się do organizmu cukru powoduje, że mózg do wydzielania dopaminy, substancji, zawiera w wielu uzależnionych. W ten sposób mechanizm bierze udział w “uzależnienie” cukier staje się porównywalna z angażuje się w uzależnienie od kokainy. W rzeczywistości, według badań przeprowadzonych przez Lenoir, Serre, Кантин i Ahmed na uniwersytecie w Bordeaux, pokazuje, że poziom cukru przekracza poziomy nagroda, którą otrzymujemy z niektórymi lekami, co może być bardziej ekscytujące niż sam kokaina.[2]

“Dieta bogata w cukier rafinowany zmienia mózg w taki sposób, że on nie jest już w stanie rozróżnić, ile kalorii organizm akceptuje. Dlatego dieta bogata w cukry sprawi, że będziesz jeść o wiele więcej, niż trzeba. Które w dłuższej perspektywie jest ściśle związane z rozwojem otyłości”. – Monika Dos.

Jak zatrzymać cykl cukru zależności?Jak zatrzymać cykl cukru zależności?

Poprzez uświadomienie możemy nauczyć nasz mózg nie wpaść w pułapkę. To pojęcie odnosi się do koncentracji na tu i teraz doświadczenia żyjemy. Jeśli chcemy delektować sztuczne zasilanie w ciągu minuty z zamkniętymi oczami, możemy zobaczyć, jak się czujesz bardziej nieprzyjemne, niż my pamiętali. Nasz smak w dużej mierze zależy od strategii marketingowych, mających uczynić produkty połączyć bezpośrednio z naszego emocjonalnego mózgu. Sposób przerwać to błędne koło, aby wprowadzać różnorodne produkty o wysokiej wartości odżywczej w naszej diecie, co eliminuje cukier rafinowany i inne cukru Ładunkiem przetworzonej żywności.

Nie idź na zakupy, na pusty żołądek. Uniknąć supermarkety i inne sklepy spożywcze, a głód, a także w samotności.

Przygotujcie w domu jak najczęściej i obejmują orzechy, owoce, dobrej jakości zboża, itp. w swojej codziennej diecie.

Umiarkowane spożycie żywności przetworzonej. Od czasu do czasu pieszczocha, ale skupić się na bardziej zdrową żywność.

Wychowywać/uczenie zdrowego stylu życia dla młodzieży . Przecież dzieci chłoną informacje jak gąbka, nauczyć ich zdrowe nawyki żywieniowe i ćwiczyć z nimi. Razem jeść zdrową żywność, i niech oni pomogą ci przygotować posiłki. To może uczynić je bardziej podekscytowany o zdrowym odżywianiu, a tak jak smaczne jedzenie-to jest to, że pomogliśmy Ci stworzyć. Nawet domagając się realizacji medyczno-sanitarnego edukacji w szkołach może być korzystne.

Zwiększ swoje hormony i neuroprzekaźniki. Niektóre produkty pomagają zwiększyć lub zmniejszyć pewne hormony, które mogą mieć wpływ na spożycie cukru, takich jak kortyzol. Kortyzol może zwiększyć apetyt na słodycze, tak, że po opuszczeniu go więcej szans nie oddając nadmiar słodyczy. Powiedział, że odbiór kortyzolu, przewlekły stres i wysoki poziom cukru może prowadzić do wystąpienia zespołu metabolicznego i otyłości. Neuroprzekaźniki odgrywają ważną rolę. Serotonina również może być zwiększona za pomocą ćwiczeń fizycznych, właściwego trybu uśpienia i zmian w diecie. Niektórzy dietetycy twierdzą nawet, że z małym kawałkiem gorzkiej czekolady można zwiększyć serotoniny.

Jedz owoce do spożycia cukru. Przetworzony cukier ma wysoki indeks glikemiczny, więc zamiast dodawać cukru do ciasta lub babeczek, spróbuj środka słodzącego, je owoce, takie jak daktyle i rodzynki. Inne owoce, takie jak dojrzałe banany mogą dodać odrobinę słodyczy do twojej różnych pieczenia.

Nie tylko cukier wpływ na zdrowie mózgu, ale i dieta, która składa się z wysokie spożycie cukru może odpowiadać za wielu chorób zagrażających życiu, jeśli praktyka zdrowego odżywiania nie są wliczone w swoim codziennym życiu. Spożycie zbyt dużej ilości cukru może zwiększyć ryzyko wystąpienia cukrzycy, chorób serca, otyłości i jest potencjalnym czynnikiem ryzyka rozwoju chorób neurodegeneracyjnych, takich jak demencja i choroba Alzheimera. Według badań przeprowadzonych na uniwersytecie w Teksasie cancer Center MD Anderson w 2016 roku, linki zostały wykonane, pokazując, że mając wysoki indeks glikemiczny dieta może prowadzić do raka płuc.Jak zatrzymać cykl cukru zależności?

Wysokie spożycie cukru może być szczególnie szkodliwe dla naszego mózgu, a niski poziom glukozy może prowadzić do hipoglikemii. Niektóre typowe objawy, które towarzyszą hipoglikemii niepokój, splątanie, drżenie, pocenie się, kołatanie serca. Ponieważ hipoglikemia dzieje się tak dlatego, że mózg nie brakuje paliwa, straty energii w mózgu można się spodziewać. Przy tym Linki mogą być wykonane w bardzo złym funkcje poznawcze, i brak uwagi. Hipoglikemia jest związana z cukrzycą, ale ważne jest, aby mieć na myśli człowieka, który nie cukrzycę, mogą również występować objawy hipoglikemii, jeśli nie są one dostarczają do mózgu z prawidłowego odżywiania, paliwa.